Δελτίο τύπου 16/12/2021
Εκτύπωση

Δελτίο τύπου 16/12/2021

Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, υποδοχή αιτημάτων που αφορούν στη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. και άμεση ενημέρωση των πολιτών μέσω της εφαρμογής Novoville

Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, υποδοχή αιτημάτων που αφορούν στη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. και άμεση ενημέρωση των πολιτών μέσω της εφαρμογής Novoville

Η Διαδημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμων Κέρκυρας (ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ.) εκσυγχρονίζει περαιτέρω τις υπηρεσίες της με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville».

Στόχος της ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ. Κέρκυρας είναι να βελτιστοποιήσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών, παραλαμβάνοντας, επιλύοντας και ενημερώνοντας άμεσα για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με τις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για έξυπνες κινητές συσκευές, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων και της ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ. Κέρκυρας. Στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, η πλατφόρμα λειτουργεί με επιτυχία από τον Αύγουστο του 2020 έχοντας υποδεχτεί περισσότερα από 9.000 αιτήματα, επιτρέποντας σε περισσότερους από 5.000 εγγεγραμμένους δημότες να δηλώνουν ζητήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητά τους, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και απορριμμάτων, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., με στόχο την άμεση επίλυσή τους από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Πλέον, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο βλάβες ύδρευσης, αποχέτευσης ή υδρομέτρου, καθώς και να υποβάλλουν αιτήματα σχετικά με διευκρινίσεις λογαριασμών, ένδειξη υδρομέτρου και εκκένωση βόθρου. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για συσκευές με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από τη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ., ενώ ο πολίτης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Η ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ. Κέρκυρας, από την άλλη πλευρά, έχει εικόνα όλων των ζητημάτων σε πραγματικό χρόνο, μπορεί να προγραμματίσει καλύτερα τις εργασίες της και να εξυπηρετεί αποδοτικότερα τις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους πολίτες για για όλα τα τελευταία νέα, αλλά και για έκτακτα συμβάντα (π.χ. βλάβες, έκτακτες διακοπές υδροδότησης, κλπ.), μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων απευθείας στα κινητά τηλέφωνα των πολιτών.

Η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων και Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. Μερόπη Υδραίου, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα της λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο και την ανταπόκριση των πολιτών σε αυτό το εγχείρημα, γι αυτό και αποφασίσαμε την επέκτασή της πλατφόρμας ώστε να περιλαμβάνει ζητήματα της διαδημοτικής Δ.Ε.Υ.Α.Κ. Το όραμά μας είναι μια σύγχρονη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. που θα καλύπτει τις ανάγκες της καθημερινότητας και θα εξυπηρετεί καλύτερα τους πολίτες. Η βελτίωση της ύδρευσης και αποχέτευσης και η άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων αποτελεί κύρια προτεραιότητά μας και οι “έξυπνες” τεχνολογίες μας βοηθούν να επιτύχουμε γρηγορότερα τους στόχους μας.”