ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Που μπορείτε να απευθυνθείτε για:
Προβλήματα Διανομής Νερού – Βλάβες Δικτύων Ύδρευσης - Αποχέτευσης
Τμήμα Βλαβών, 26610 39516
Πληροφορίες σχετικά με το Λογαριασμό Νερού
Πληροφορίες, 26610 40266
Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, 26610 24143
Εξόφληση Λογαριασμών
Ωράριο εξυπηρέτησης καταναλωτών - εξόφλησης λογαριασμών: 07:30 - 13:30
Κέντρο, 26610 24143
Βορράς, 26630 31311
Νότος, Μωραϊτικα, 26610 75388
Νότος, Λευκίμμη, 26620 25041-42
Προβλήματα Λειτουργίας Δικτύων Αποχέτευσης
Τηλέφωνο: 26610 39516
Νέες Συνδέσεις με Δίκτυα Ύδρευσης – Αποχέτευσης
Κέντρο, 26610 24143
Βορράς, 26630 31311
Νότος, Μωραϊτικα, 26610 75388
Νότος, Λευκίμμη, 26620 25041-42
Προβλήματα Ποιότητας Νερού
Γραφείο εργαστηρίου και ελέγχου ποιότητας νερού και λυμάτων – Χημείο – Θέματα δημόσιας υγείας – ISO
Εγκαταστάσεις βιολογικού καθαρισμού
Τηλέφωνο 26610 35555
Η τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΥΑΚ είναι δυνατή καθόλο το 24ωρο ως εξής:
Για οποιοδήποτε θέμα ή πληροφορία κατά τη διάρκεια του ωραρίου των εργάσιμων ημερών, δηλαδή από τις 07.00 ως τις 14.30, μπορείτε να καλείτε στη Γραμματεία στο τηλέφωνο 2661042362.
Ειδικότερα για πληροφορίες επί της διανομής του νερού καθώς και για οποιαδήποτε βλάβη διαπιστώσετε στα δίκτυα ύδρευσης - αποχέτευσης, μπορείτε να καλείτε ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ και τις αργίες στο τηλέφωνο 2661039516.