ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

Νέα Σύνδεση Ύδρευσης

Για νέα παροχή ύδρευσης ο δημότης – ιδιοκτήτης ή πληρεξούσιος πρέπει να προσέλθει στη Δ.Ε.Υ.Α.Κ προσκομίζοντας κατά περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά.

 

Δικαιολογητικά:

Α1. Υποβολή σχετικής αίτησης με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη και του ακινήτου (Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ/νση ακινήτου, τηλέφωνο).

Α2. Φωτοαντίγραφο οικοδομικής άδειας θεωρημένη από την πολεοδομία, με τη σχετική σφραγίδα για υδροδότηση (εργοταξιακής ή τελική θεώρηση). Αν το ακίνητο είναι κτισμένο πριν την ισχύ των οικοδομικών αδειών (πριν το 1956) τότε ο καταναλωτής προσκομίζει βεβαίωση πολεοδομίας με επικολλημένη πάνω πρόσφατη φωτογραφία του ακινήτου.

Ενδεχομένως να υπάρξουν συμπληρωματικές εργασίες το κόστος των οποίων ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει αμέσως ή στον πρώτο λογαριασμό νερού.

Οι σχετικές αιτήσεις σύνδεσης στο δίκτυο της πόλης της Κέρκυρας και στα δίκτυα των εκάστοτε δημοτικών διαμερισμάτων, είναι διαθέσιμες στη ΔΕΥΑΚ.


Τι ισχύει σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής και διακοπής ύδρευσης:

  1. Όταν ο καταναλωτής ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ του λογαριασμού ύδρευσης, η παροχή νερού διακόπτεται μετά το τέλος της προθεσμίας που ορίζονται από τον κανονισμό. Επίσης αναπροσαρμόζεται το ύψος της εγγύησης στο εκάστοτε ποσό όπως αυτό έχει καθοριστεί κάθε φορά από το Δ.Σ. της επιχείρησης.
  2. Όταν ο καταναλωτής ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ του λογαριασμού επιβαρύνεται με τόκους υπερημερίας.

Τηλέφωνα για νέες συνδέσεις με δίκτυα Ύδρευσης – Αποχέτευσης

Κέντρο, 2661024143

Βορράς, 2663031311

Νότος, Μωραϊτικα, 2661075388

Νότος, Λευκίμμη, 2662025041-42

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. 07:00 - 14:30
ΣΑΒΒΑΤΟ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΛΕΙΣΤΑ
Για την εξ. πελατών δείτε στη σελίδα Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • ΚΕΝΤΡΙΚΑ
  • 9η πάροδος Ι. Θεοτόκη 1
  • 26610 42362
  • 26610 44110
  • [email protected]

ΔΗΛΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ